Monday, November 2, 2009

kenapa perlu ade rase menyesal...hurm..

kali ni aku x tau ape maksud tajuk entri aku ni..
x ade motif..
x ade tujuan..
x ade penerangan..

semua nye berlaku dengan satu perasaan
yg mmg dah sebati dlm diri kite ni
nak tau ape?
"menyesal"
perasaan ni la yg slalu buat org mula berfikir di luar kotak pemikiran mereka
kenapa ek?
jgn tanye aku..
jgn tanye org lain..
tp tnye la diri sndri..

aku xtau npe mood aku sgt xbaik minggu ni..
aku xtau npe aku jd sgt rase serba salah dgn ape yg aku xdpt wat spt yg aku hrpkn..
itu ke name nye "menyesal" ?
erm?

tolong lah..
wat aku lupekan sume rase sesal ni..
banyak lg benda lain blh fikir kn?


..Ya Allah..
..hanya KAU yg boleh tolong aku..
..utk aku lupekan sume nye yg dah b'lalu..


sbb tu org slalu kate..
"x ade gune utk dikenang perkara yg dah lepas"
tp nape aku sgt sush utk lupekn sume tu?
huh.
sgt benci bile ade perasaan spt ni...

hurm...:(

8 comments:

t-ha said...

yan..........
asl sadis sgt ayt ko ni...
hahhahaaa
sgguh mnusuk kalbuku...
kih3

Anonymous said...

x slh utk kenang kn bnde yg lepas
sbb bnde2 yg lepas tu la yg jadi kn diri kte skg ni..
cume jngn smpai mudarat kn diri..
ALLAH cipta kn rase mnyesal tu ad sbb nye..
DIA maha mngetahui..

be strong yan!!
hee~

-H bkn name sbnr-

spOngebOb kUniNg said...

tha..
aq mmg ske wt ayt2 mcmtu..
sbb tu la aq ske tgk cte "ayt2 cinta"
(xd kna mngena lgsg pdhl)
hehe.
sbnr nye..
ad time2 kte epy..
ad time2 gak kte kna feeling2 mcmtu..
tu la name nye asam garam kehidupan..
hee~

spOngebOb kUniNg said...

kpd H bukn name sbnr..

yg setia bace blog ni..
yg setia berada bersame2 xkire mase,tmpt..
(mcm iklan digi.."bersamamu" tu)
n yg plg pentg..
yg setia beri smgt di saat ku perlukn..
trime kasih utk sgale nye..

"be strong yan!!"
(sgt suke ayt tu)

hehee~

xeea said...

let bygone be bygone
there's always wisdom behind something that happened to us. have some faith :)

ehem ehem.
macam kenal je H bukan nama sebenar nih.

spOngebOb kUniNg said...

erm..
btl pe yg alg ckp tu..
thx alg..
hehee~

ehem ehem.
H bukn nme sbnr tu mmg d kenali pn.
:P

bell said...

H bkn nme sbenar~~~~
be strong yan!!!~~~:p

spOngebOb kUniNg said...

hahahaa..
bell ni mmg misteri la..
sape la ko ni sebenar nye..

:P

Related Posts with Thumbnails