Friday, October 30, 2009

...arini buat aku terasa nak menaip...


kawan2..

aku tak tau ape dah jadi ngan aku ni..

aku terasa nak bercerita..

tapi tak mampu nak buka mulut..

terasa nak menulis..
tapi time2 macam ni la kertas a4 aku abi
s..
cari kertas lain.. ade la yg recycle nye tu..
recycle pun ok gak la tu kan?
(cian nye aku..x ade sape2 yg nak bg aku ke?)

(mintak simpati plak..hee)


tapi bile dah nak mule menulis..
pen aku pulak wat hal..

time2 macam ni la die tak nak keluar dakwat pulak..
tak ade mood la tu pen aku tu..
majuk agak nye aku dah lame tak gune kn die..
(yela..aku asik gune pensil je kalau nak menulis..hee)
cian pen aku tu..

sebab tu la..
tetibe aku dapat idea nak menaip..

cian kawan2 sume kena bace ape yg aku nak taip ni..

(tu la..sape suruh buka blog ni..kan dah terpakse bac
e.haha)

sebenarnye..
"arini buat aku terasa nak menaip" tu je..
bukan ade ape2 tujuan pn..
saje suke suki..
haha.


tetibe aku terasa macam nak share ngan kawan2 sume ape yg aku rase sekarang ni...
(tapi x tau pe yg nak diceritakan sebenarnye.hee)
tak tau pe yg aku fikirkan slame ni..
entah..

kalau tanye orang len pun belum tentu boleh die jawab..

kawan2 jgn risau..

sbb aku tak kan tanye kat kawan2 semua..

macam yg aku kate tadi.. saje suke suki nak menaip..
(sebenarnye saje nak bagitau yg aku ni lg suke menaip dpd menulis.hee)


cume yg aku nak bagitau dkt kawan2 semua..
aku sgt rindukan semua orang..
lagi2 dekat family aku..

(homesick la ni.x nak ngaku plak.konon kate suke suki.hee)

time2 macam ni la aku akan terasa macam nak balik umah je sekarang..
kalau la aku ni boleh terbang..
sekarang jugak aku dah terbang balik umah aku kejap..

pastu aku balik la sini semule kan? hehe.
(angan2 mat jenin je ni)


erm.. tapi semua tu mustahil kan?
sebab tu la jgn dilayan kan aku ni kalau aku dah mule cakap yg
x logik..
x masuk akal langsung kan? haha.

dah la..

lupekan semua yg dah jadi..
lupekan je pe masalah yg ade..
(npe ayat aku ni mcm cdh je plak ni? huu)
lupekan tu x b'maksud kite buat x tau..
cume lupekan sekejap je utk kite teruskan dgn cari la ape2 utk kite isi masa2 akan datang kite ni..
btl x kawan2? hehe.

erm..
aku ni nak wat diri sendiri epy,senang je..
nak tau macam ne? hehe.
aku layan pape je yg aku rase leh wat aku epy je..

ni la salah 1 nye..
aku suke dok berangan sorg2 tatap pic fmily aku
yg amat aku syg ni..



(saje nak bagitau yg aku ni tgh blaja edit2 pic.hehe)

erm..
rindu nye saat tu..

huu~

2 comments:

bell said...

syg jugak =)=)=)

nayziroon said...

haha..
sibuk je bell ni nk jugak..
:)

Related Posts with Thumbnails