Tuesday, December 8, 2009

Teruja Dengan Perjumpaan Itu

Dengan perasaan yg ceria dan gumbira serta excited membuatkan aku asyik teringat saat2 itu. sewaktu bersama kawan2 yg sekepala (maksud nye kawan yg sama perangai la tu ye), buatkan aku memang mahu menjadikan waktu itu adalah waktu yg tiada penghujung nye. (kalau boleh la)


tapi kuasa yg ada ini terbatas kerana tiada magic dalam diriku ini. kalau ada, mesti dah lama aku buat banyak benda yg mengarut. (",) . tahukah kamu? bahawa cuti kali ini aku sangat happy bagaikan mahu melompat bintang. ( kalau kamu tak tahu cara nye. aku sedia membantu :p )

.:kawan2:. .:jalan2:. .:makan2:.
*maaf ye tya..nani mek pic ni smpaikan ko nmpk tgn je :(



setelah berhari-hari aku menghabiskan masa di rumah yg tercinta ini, akhir nye aku ambil keputusan yg sgt mudah untuk aku buat.iaitu..keluar makan2!!. :p . kalau nak ajak aku ni keluar, senang je. janji ada makanan. gerenti akan buat aku cair. aku takkan lepaskan peluang itu. hoyeh2!! (perasaan apabila gumbira melampaui batas)


nyum..nyum... (",)


berkat usaha kami semua bersusah payah untuk ke destinasi, akhir nye.. kekenyangan perut kami adalah suatu kepuasan untuk semua itu. amat berbaloi. pasti ia bukan suatu yg sia-sia. kawan2..terima kasih untuk hari itu. walaupun semua kena keluarkan duit masing-masing dengan hati yg tak berapa rela. :p . tapi apa yg boleh menghalang dari makan makanan enak seperti ini? pasti duit bukan masalah kan? kan? :)


aku tahu kamu semua mesti setuju dengan kata-kata ku itu. kalau tidak..masakan kamu semua makan sampai boleh menarik perhatian org ramai. (ini aku saje tambah bagi menyedapkan cerita :p)


keceriaan yg jelas terpancar :)


wajah-wajah kamu itu wahai sahabat-sahabat ku, bukan mudah untuk digambarkan bagaimana perasaan kamu ketika itu. ianya juga bukan mudah untuk dilupakan. sangat suka kan saat itu. lebih-lebih lagi sewaktu kita dapat bergosip bersama. terasa macam kita semua ini masih di alam persekolahan pula. :p . semua ini kita simpan untuk dijadikan sebagai kenangan apabila kita jumpa lagi pada lain masa ye. syg kamu semua. (jgn la terharu sgt ye) :)

2 comments:

H bkn name sbnr said...

yan = makan
makan = yan

spOngebOb kUniNg said...

H bkn name sbnr...

owh..ngate yan eh?
nak kena pau mcD ni baru tau.
haha

Related Posts with Thumbnails