Thursday, January 7, 2010

Perosak

Selalunya yang dikaitkan dengan perosak ni mesti la serangga perosak kan? Tapi kawan-kawan pernah dengar atau tidak istilah yang diberi nama.."budak perosak".. ?



Itu lah yang aku tengah bingung sekarang ni..Kenapa boleh dikatakan kebanyakan yang ada di bawah jagaan aku mesti akan ada sahaja cacat celanya. Ganas kah? Tidak tahu jaga kah? Tidak sayang kah? Aish... (T.T)



Baru sekejap tadi. Aku start untuk berhenti mengharap. Berputus asa dengan segala yang aku usahakan selama ini. Aku bersusah-payah menjaga kamu wahai oranger. Kenapa kamu tetap tidak mahu menjalankan tugas kamu dengan sangat berdedikasi? Tahukah kamu diri ini sangat kecewa? ="(




Setelah bertahun-tahun kita bersama..(serius kah? wah.hebat) . Dengan menatang bagai minyak yang penuh. (itu tipu =p) . Tapi dengan perhatian sepenuhnya. Kamu patut tahu itu. Kamu patut untuk berasa terharu dan bangga. Bukan diminta untuk dibalas apa yang diberikan tapi hanya minta simpati agar kamu dapat kembali seperti dulu.



Dengan tiada sebab, hendak jadi emosi pula. Apa maksud nya? Sangat tension lah apabila apa yang diharapkan tak menjadi..Tolong lah hidup semula..Tidak bermaksud aku sudah ada pengganti, itu boleh buat kamu terus lenyap..hilang..dari pendengaran ku..dari penglihatan ku..



****



Wahai oranger..


Mari sini..
Ingin aku luahkan semua kepada kamu..


Sejujurnya..tiada apa yang boleh menggantikan kamu..tiada apa yang boleh menandingi nilai sebenar yang terdapat pada kamu itu..hanya kamu yang ku mahu..kerana kamu sangat berharga untuk diriku.




Hidup lah semula!!
Kuatkan semangat kamu!!
Aku still mahukan kamu di samping ku..





Please...














Aku mahu mp3 aku semula.. (T.T)



mp3 ni hadiah daripada akak ku sayang..
aku sangat sayang mp3 ni..






**ada sesiapa sukarela nak tolong mp3 aku?? =D

12 comments:

Nurul Husna said...

hehe..mp3 ko rupenye oranger 2!! nie mst warna orange gak nie.hehe..ak ley tlg ko..tlg kilatkan mp3 ko.hehe (w/pn da xley gne, tp ley wat hiasan :P)

spOngebOb kUniNg said...

una..

ha,aq dah edit post aq..
dah letak pic mp3 aq..
wrne oren tu..
sbb tu aq syg sgt..
dah la hadiah..
(T.T)

Anonymous said...

loR...MP3..ak INgt pakwe taDi..hu3...

H bkn name sbnr said...

sian nye die..
jangan la sdh2..
senyum sket..
H offer diri nk jd mp3 yan leh?
('___')

spOngebOb kUniNg said...

anonymous...

siapa pn ko..
ko sudah t'tipu!! =p
nway,thx cz mengikuti blog aq ye. =D

spOngebOb kUniNg said...

H bkn name sbnr..

yan kn suke senyum. =D
mp3=kamu..
boleh2!!
pasti seronok!!
(",)

t-ha said...

hahahhaaa....
ko mmg sengal yan!!!!!!!!!

spOngebOb kUniNg said...

tha...

lor..
ko tau2 je yg aq mmg tgh sengal2 badan kn ni?
bgs btl la..
haha. =p

Anonymous said...

Mane ade yan ganas... mp3 tu yang nak rosak... hehehe... ape yang rosaknya?

spOngebOb kUniNg said...

anonymous..

even yan xknl..
tp tau2 je yg yan ni lemah lembut kn?
haha.
rosak cz xleh nk dgr lagu dah.. ="(

an-gah said...

hoi.PEROSAK.
tsk...tsk...
malang jd kakak perosak..
tsk...tsk...

spOngebOb kUniNg said...

an-gah...

ala.tak sengaja. (T.T)

Related Posts with Thumbnails