Saturday, January 2, 2010

Dua Ribu Sepuluh

Kawan-kawan...
Apa yang kawan-kawan terfikir..

Bila terbaca ini ?
RM 2010.

Bila terbaca ini pula?
TAHUN 2010.


Buka mata. Tutup mata. Buka mata lagi. DAN . Tutup mata lagi. Buka. Tutup. Buka. Tutup. (cukup la tu)



Tak perasan pula yang sekarang ini sudah melangkah masuk ke diari baru. Tak perasan juga yang sekarang ini aku sendiri sudah berumur 20-an..(padahal sengaja buat2 tak perasan =p)



Kalau angka 2010 itu merupakan nilai yang dihadiri dengan Ringgit Malaysia..mesti semua orang sangat teruja. (lagi2 aku yang tak berpendapatan ni) . Nilainya bagi aku, sangat banyak. Macam-macam aku boleh buat. Tambah lagi sekarang ni, YES masih ada even tinggal sehari. (sebenarnya, terkilan tak dapat shopping time YES tu). ="(
*
YES=Year End Sale.



Sempena tahun baru ni..mesti orang akan tanya "apa azam baru?". Sebenarnya, tak semestinya tahun baru perlu ada azam baru. Tak semestinya kita nak buat azam baru kena tunggu tahun baru masuk. Betul kan? Kalau lah tiap kali tahun baru kena ada azam baru, maksud nya aku tak ada azam baru la tahun ni. =p


*****


Bila masuk tahun baru, kena lah buka diari baru. Bila nak start buka diari baru, time ni la terkenang diari lama. Nama pun terkenang, mesti teringat apa yang dah jadi tahun lepas. Bila dah terkenang pula, mula tengok-tengok koleksi yang aku simpan. Tetiba buat aku teringat dengan group aku last sem yang dapat pujian dari pensyarah akhirnya. Memang berbaloi buat kerja macam nak gila time tu.




Ini lah antara koleksi nya.
(",)






Apa yang penting?
KERJASAMA!!
(buat gaya cerita kartun wonderpets tau)








Group member
yang sporting dan ceria!!
=)







Itu lah rahsia group TECH "O" CHEM..
(",)
(TECH "O" CHEM tu nama group kitorang time tu)


Erm..kalau boleh tak nak tukar group langsung untuk sem ni. Tapi apa boleh buat..Sem baru kena group baru gak. ='(


*****


Tinggalkan lah semua cerita yang dulu. Biar itu dinamakan sebagai kenangan untuk diari yang lama. Sekarang tiba waktu buat kenangan untuk diari yang baru. =D




Bye bye 2009..

Welcome 2010..
(",)

2 comments:

<----henchik ikang said...

ble plak ko ad mase nk tulis blog ne..adoi..hoho

nayziroon said...

ikang..
klu ko nk tau..
blog ni la pendapatan smpingan aq..
dpt duit tu..
=D

Related Posts with Thumbnails