Tuesday, October 27, 2009

"yan ade blog??"

erm..
caye x kalau ku katekan..
tu la soalan yg msti akan kuar dr mulut kwn2 ku ble dpt tau cite mengenai...
"yan ade blog"
hahahaaa~

aq pn xsgke yg aq ni ade blog..
tp dah kate sekarang zaman teknologi...
(maju gak aq ni rupe nye..:p)
so,aq pn dengan b'teknologi nye wat la blog untuk diri sndiri..
hehe.

tp yela..
bak kate org..
"ape yg org ade,kalau boleh kite pun nak gak"
(ayat ni bunyi mcm tamak je kn?)
(tp aq bukn golongan org mcmtu tau..hee)

so,dgn tanpa buang mase...
dgn rase b'besar hati nye...
(sambil bunyi tepukan yg gemuruh) + (bunyi belon meletup2)

"dgn ucapan bismillah..saya merasmikan blog ini dgn penuh rase gumbira nye"

(mcm wt pengumuman esok raye plak..hee)
(diiringi tepukan gemuruh+meriah plak..cewah)

heee~

6 comments:

xeea said...

kah kah kah
aku dah agak dah. tangok gambo menatang span kuning tu pun, aku tau dah sape orangnye.

alg suggest ko tuka nama url blog ni. susa org nak ingat. baik taruk yanmok.blogspot. lagi senang ingat. heee

neway, all the best!
jgn hangat2 taik ayam pulak. wat malu org kampung je nanti. heh

spOngebOb kUniNg said...

hahahaa~~
name "yan mok" tu dh glamor sgt la..
t yan tkut yan lg glamor dr alg kang alg gak yg jeles..:P

cLoVer4miza said...

wahhhh caiyokkkk yan! yan! yan!

spOngebOb kUniNg said...

heehee..thx miza!

bell said...

alhamdulillah~

spOngebOb kUniNg said...

bell..
alhamdulillah gak...

Related Posts with Thumbnails