Thursday, August 19, 2010

Rasa Yang Mahu Disimpan Hari-Hari (Bahagian 2)



Menunggu dengan penuh rasa kesabaran dan tak pernah rasa bosan.
Akhirnya, kamu hadir dalam hidup kami dengan memberi seribu senyuman buat kami.
Alhamdulillah, Ya Allah..
Kami sekeluarga amat bersyukur kepada Mu.
Kau telah memberikan rezeki yg tidak terhingga kepada kami.
Syukur, Alhamdulillah. =)


(Sempena bulan Ramadhan yg mulia ni..intro pun kena la islamic sikit. Baru lagi bersemangat nak baca.Heh)


*****




Kalau dulu aku dah cerita (Bahagian 1). Sekarang ada la (Bahagian 2) nye pulak. (^.^)

Dulu.
Aku terasa nak lompat bintang.

Sekarang.
Aku dalam mood happy yg melampau bukan setakat terasa nak melompat bintang je, tapi terasa nak amik jugak bintang-bintang yg dekat langit tu pun ada. (punya la nak tunjuk betapa gumbira nya perasaan aku ni) =D



*****


OK.
Sekarang aku speechless.
Hanya mampu ucap " Syukran Ya Allah ".. (",)





Alfiy Hafeez Bin Muhammad Hafiz
18.8.2010






p/s : Makin meriah la family aku beraya tahun ni.Yahoo!! =))

3 comments:

an-gah said...

Babay Al ni x bkk mate lg tauu... tido shj.. minum susu pon x mo.. pnt ktrng bkk mulot die.. agknye nk tnggu auntie yan n uncle anep dtg dulu kot..hehe

H bkn name sbnr said...

dagu ngn hidung baby tu comel la.
(",)

nayziroon said...

an-gah : rindu la kat alfiy. ="(

H bkn name sbnr : haha.perli ke ape? tau la same ngn aunty yayan nye.

Related Posts with Thumbnails